Zainstalowanie urządzeń służących do oceniania poziomu zadowolenia z obsługi klienta to najnowsza inicjatywa podejmowana przez Wydział Obsługi Mieszkańca (WOM) oraz Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich (BAiSO). Własnie tam pojawiły się pierwsze tego typu urządzenia.

Rozmieszczenie maszyn jest przemyślane – dwa z nich znalazły się w strategicznych miejscach, a mianowicie przy wejściu do WOM oraz BAiSO. Natomiast trzecie urządzenie do oceniania satysfakcji klienta umieszczone zostało na recepcji w Wydziale Obsługi Mieszkańca.

Z nieukrywanym entuzjazmem oczekujemy na pierwsze opinie od naszych klientów. Jako instytucja publiczna pragniemy stale podnosić jakość oferowanych usług, dlatego cenne są dla nas wszystkie uwagi i sugestie.

Przykładem starań o doskonałość w obsłudze klienta jest fakt, że we wrześniu 2023 roku mogliśmy się pochwalić otrzymaniem nagrody „Przyjazny Urząd”. Ale to nie jest koniec naszych wysiłków – ciągle dążymy do bycia jeszcze lepszym, tworząc warunki sprzyjające jak najlepszemu zadowoleniu klientów.